Ofis Taşıma
OFİS TAŞIMA HİZMETLERİ
Ofis büro taşıma alanında en önemli nokta hiç şüphesiz müşteri bilgilerinin güvenliğidir. Hangi piyasada hizmet verilirse verilsin muhakkak bir müşteri veri bilgi deposu mevcuttur. Artık çoğu zaman dijital ortamlarda barındırılan bu bilgilerin basılı olarak ofis içinde saklandığı pek çok iş sektörü de mevcuttur. Bu sebeple iş yeri taşımacılığı alanında evvela taşınacak verilerin kayıpsız ve güvenli bir biçimde nakledilmesi gerekiyor. Bu da taşınma sırasında bilgisayarların ve kasaların güvenli bir biçimde taşınması, evraklarınsa doğru bir biçimde paketlenerek koruma altına alınması gerekmektedir.
Bir diğer önemli konuda taşıma gerçekleştirilecek ofisin içerisinde ki demirbaşlardır. Genellikle evlerde kullanılacak olan mobilyalardan ve araç gereçlerden daha hacimli ve daha pahalı olan bu eşyaların zarar görmeden taşınması işi sadece bu alanda profesyonel kişilerce gerçekleştirilirse başarılı bir ofis taşıma olur.
Ofisi taşınacak olan kişilerin bu noktada taşıma personellerini doğru bir biçimde yönlendirmesi de bir hayli önemlidir. Taşınacak eşyaların kategorize edilmesi, hangi materyallerin nereye ve ne şekilde götürülmesi gerekli olduğu bilgisinin paylaşılması taşınma sürecine olumlu anlamda katkıda bulunmaktadır. Özellikle kırılacak eşyaların ve aslının kaybolmasının risk teşkil edebileceği dosyaların nakil işlemlerinde oldukça hassas ve dikkatli bir çalışma yürütülmelidir.
Genellikle daha az maliyetli bir alana geçiş amacıyla gerçekleştirmiş olan ofis değişikliklerinde işverenler taşıma masrafını minimize etme eğilimi gösterebilmektedir. Kendi personeliyle bu işi halledebileceğini ve bunun için ekstra bir maliyete gerek olmadığını düşünen işverenlerin, taşınma sırasında yaşayacakları en ufak bir kaybın kendilerine çok daha pahalıya mal olacağını unutmamaları gerekiyor. Hem zamandan hem de iş gücünden tasarruf etmek için bir hayli uygun maliyetler karşılığında ofis taşıma hizmeti alarak güvenli bir biçimde yeni ofislerine geçmenin tadını çıkartabilirler. Taşıma maliyetlerinin belirlenmesinde genel itibari ile dikkate alınan kıstaslar ise taşınacak eşyaların ebatları ve sayıları ile nereden nereye taşınacağı olmaktadır.
Ofis ve büro taşımacılığında eksperlerimiz gelerek ofisinizde gerekli incelemeleri yapar. İnceleme akabinde gerekli veriler ışığında gerekli malzeme gerekli eleman ve araç temini yapılır. Taşıma günü arşiv; dolap ve diğer masaların daha seri ve hızlı biçimde monte ve demontesi sağlanması için gerekli alet ve edevatlar Erzurum Kalender Nakliyat tarafından hazır hale getirilir. Koli ve diğer arşiv malzemeleri karışıklığa mahal verilmemesi için numaralandırılarak taşınır. Kaliteli büro taşıma metotları ile çağdaş çalışma mekânlarınızın sizleri iş kaybına uğratmadan diğer ofisinize taşınır.
Ofis, işyeri taşımacılık hizmeti; evden eve taşıma hizmetinden daha dikkatli ve nitelikli olarak yapılması gerekli olan bir taşımacılık hizmetidir. İş yeriniz ne kadar hızlı ve problemsiz bir biçimde taşınırsa, iş ve bütçe kaybınız da o kadar az olacaktır.
İşyeri taşımacılık hizmetine başlamadan evvel, taşınacak olan malzemelerin türleri birer birer kontrol edilerek, uygun bir biçimde paketlenmektedir. Bu çalışmanın amacı, eşyalarınızın en hızlı ve en hasarsız şekilde taşınmasının sağlanmasıdır.
Ofislerin taşınması hem yorucu hem de bir hayli dikkatli davranılması gerekli olan bir taşıma türüdür. Bunun sebebi ofis ortamlarında ki gerek önemli belgeleri gerekse kıymetli eşyaların taşınması sırasında yapılacak hataların, maddi ve manevi kayıplara yola açmasıdır.
Masalarınız, çekmeceleriniz, ofis gereçleriniz, her çeşit ahşap mobilya türü eşyalarınız titizlikle ambalajlanıp, problemsiz bir biçimde taşıma işlemini yapılmaktadır. Şirketimizin kendi içinde işinde profesyonelleşmiş personel çalışmaktadır. Özellikle işyeri taşımacılığı için yetiştirilmiş elemanlarımızla, büro taşımacılık hizmeti sorunsuz bir biçimde verilmektedir.